Naar LA

5 februari 2018 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Voor wie het nog niet wist: op zondagochtend vliegen vanaf Schiphol is ideaal. Beetje jammer dat je (voor Amerika) 3 uur voor vertrek aanwezig moet zijn, want een half uurtje zou ruim voldoende zijn én nog tijd voor ontbijt overlaten.
Eenmaal in het vliegtuig moest er nog even een zomerbandje door een winterbandje worden vervangen (in LA is het 23 graden maar vooruit), waarna we met 10 minuten vertraging vertrokken. De gezagvoerder kon enig gevoel voor humor niet ontzegd worden. "Wij vertrekken vandaag van de ecologisch meest verantwoorde startbaan. Helaas ligt die in Haarlem dus moeten we daar eerst even naartoe rijden". In het Engels lag hij zelfs 'halfway Los Angeles', maar dat was wellicht een beetje overdreven. Het weer onderweg was goed "maar een lokale verkeersdrempel kan natuurlijk niet worden uitgesloten".
Na een vlucht van 11 uur kwamen we 2 uurtjes later in LA aan. Het hotel voldoet en is maar voor 1 nachtje. Leuker is dat we nu aan de overkant van de straat in een gezellig café aanschuiven voor de superbowl. Morgen weer vroeg op voor het vervolg naar Honolulu.

1. Marjon Hoeks:
    5 februari 2018
    Welterusten. Hier begint de (best) koude dag alweer.
  2. Martin:
    5 februari 2018
    Mooi genieten saam, doen wij ook😊
  3. Gerrie en Gerard:
    5 februari 2018
    Hoi luitjes het is hier erg fris we zijn jaloers op jullie 23 graden groet Gerrie en Gerard Wij halen langzaam de linker schaats uit het vet ,