Kauai 2

18 februari 2018 - Wailua, Verenigde Staten

Vandaag zijn we naar de oostkant van Kauai getrokken. Allereerst zijn we met een boot over de Wailua River naar de Fern (varen) Grotto gevaren. Aan boord werden we vermaakt door een groepje Hawaiianen met gitaren, ukeleles en heupwiegende dames. Op een gegeven moment moesten wij allemaal meedoen. Vrij naar Dit was het nieuws: "Gelukkig hebben we de foto's níet!"
De Fern Grotto was erg mooi ook al mochten we hem alleen van een afstandje bekijken. Vroeger mocht je er ook in, maar sinds een enorme orkaan in 1992 komen er (nog steeds) regelmatig rotsblokken naar beneden die de feestvreugde aanzienlijk zouden kunnen drukken. De eerste 8 jaar na de orkaan kregen toeristen die erheen gingen ter plekke foto's voorgeschoteld van de varens die er niet meer waren.
Daarna hebben we de Opaekaa (Hawaiiaans is ideaal voor als je met wordfeud met veel klinkers opgescheept zit) Falls bezocht en daarna de Wailua Falls. De laatstgenoemde was waterrijker én we konden er dichter bij komen, maar oordeelt u zelf.
Trouwens, overal op Hawaii lopen massa's hanen en kippen vrij rond. Als je de autodeur te lang open laat staan zitten ze naast je op de voorstoel.

1. Laura de Jong:
    18 februari 2018
    Leuk verhaal, Siebo ik zie jou het dansje al maken....... Sandra zal wel schik hebben gehad 😂 Leuk om te lezen dat jullie zoveel plezier hebben 🎉🎊🍷