Maui 4

24 februari 2018 - Wailea-Makena, Verenigde Staten

Zoals voorspeld was het vanochtend weer tamelijk bewolkt. Eén van de 2 natuurritten gaat 3 kilometer hoog de bergen in, dus díe nog maar even niet. Dus dan maar 'the road to Hana', langs de noordkust van het hoofdeiland. Kijk voor de aardigheid eens hoeveel hits je krijgt als je googlet op the road to Hana. Het is een bijzondere weg. Over een afstand van pakweg 35 mijl heb je 617 bochten en 59 'one lane bridges'. En het mooie is dat je dezelfde weg terug moet. Als chauffeur krijg je, naast een prachtige weg door regenwoud en langs watervallen en ruige kusten met prachtige 'blow holes', meteen een workout voor de hele week. Ik denk ook dat de (banden van) de auto's op Maui aanzienlijk sneller slijten dan elders op Hawaii.
Terug bij het hotel was het tijd voor het wekelijkse 'happy hour'. Onder de aangename klanken van een hawaiiaanse zanger/gitarist, werd een uur lang gratis bier, wijn en heerlijke kaasjes geserveerd in de prachtige lobby van het hotel. Daar werden wij heel happy van. Ik weet dat het allemaal heel goed uit kan, maar ik heb
werkelijk nog nooit zo'n fantastische service meegemaakt in een hotel (en dan bedoel ik niet alleen het happy hour 😉).

1. Suzanne:
    Jup, nog steeds jaloers! ✔
  2. Marjon Hoeks:
    24 februari 2018
    Ik zet Hawaii op mijn bucketlist. Je weet maar nooit.
  3. Marjon Hoeks:
    24 februari 2018
    Ik zet Hawaii op mijn bucketlist. Je weet maar nooit.