Maui 1

21 februari 2018 - Wailea, Verenigde Staten

Vandaag zijn we van Kauai naar Maui verhuisd. Onderweg kwamen we over ons eerste eiland Oahu hetgeen nog mooie plaatjes van Pearl Habor en Honolulu opleverde.
Zaten we op Kauai al in een luxe resort (Ka'o Kea), hier op Maui zitten we in het Wailea Hotel hetgeen helemaal het summum is. Jan Doets heeft de reis wat dat betreft goed opgebouwd. Het hotel bestaat uit een aantal bungalows waarin telkens 3 of 4 suites zijn ondergebracht. Het terrein is prachtig met waterpartijen, bomen en tuinen. Een plaatje. Daarnaast is de service van het personeel geweldig. Valet parking hadden we al vaker gehad, maar hier brengen en halen ze je gratis binnen het hele gebied van het stadje Wailea. Bij aankomst ontvang je weer een bloemen- en kralenketting en op je kamer staat er een fles champagne voor je klaar. Het lijkt bijna decadent 😊. Wij laten ons de laatste week heerlijk in de watten leggen.

1. Laura de Jong:
    21 februari 2018
    Een beetje jaloers word ik nu wel 🤗🤔
  2. Maria Seegers:
    22 februari 2018
    Ziet er allemaal prachtig uit. Erg jaloers hoor, zeker nu ik in de studieboeken zit. Geniet nog lekker van deze laatste week.